صحبت‌های معاون رئیس‌جمهور درباره‌ تعطیلی کشور، درپی شهادت سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراهش + ویدئو پیام تسلیت شهردار مشهدمقدس به نماینده معزز ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه محترم مشهدمقدس با شهادت سیدابراهیم رئیسی، دوره ریاست‌جمهور بعدی چندساله خواهد بود؟ + ویدئو سرپرست استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد کدام رئیس‌جمهورهای ایران در دوران ریاست خود، به شهادت رسیدند؟ | رئیسی دومین رئیس‌جمهور شهید ایران تصویر تلخی دیگر از هلیکوپتر سوخته شده رئیس جمهور +عکس سرلشکر باقری: نیرو‌های مسلح همچون گذشته در کنار دولت خواهند بود پیام تسلیت فرمانده کل سپاه پاسداران در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیت پادشاه و ولی‌عهد عربستان برای شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پوتین: درگذشت رئیسی یک تراژدی بزرگ برای ملت ایران است پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی درپی شهادت رئیس‌جمهور پیام تسلیت وزیر کشور در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه | وحیدی: خادم‌الرضای ملت مسیر مردم‌داری را پرتلاش پیمود پژمانفر: حجت الاسلام رئیسی همواره صدای مردم را می‌شنید و آماده خدمت بود رئیس قوه قضائیه: آیت‌الله رئیسی به یک نیروی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بود علی باقری کنی کیست؟ + سوابق استاندار خراسان رضوی: رئیس جمهور ایران برخواسته از این خطه و خادم الرضا (ع) بود + ویدئو هویت تمام شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه مشخص شد آیا پنج روز عزای عمومی درپی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش، شامل تعطیلی می‌شود؟
سرخط خبرها

ویدئو| پروژه کشته‌سازی در مشهد با استفاده از آب آلبالو!

  • کد خبر: ۱۴۰۲۴۶
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
ویدئو| پروژه کشته‌سازی در مشهد با استفاده از آب آلبالو!
سازمان اطلاعات سپاه عوامل پروژه کشته‌سازی با لیوان آب آلبالو در دانشگاه فردوسی مشهد را شناسایی و دستگیر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «کشته سازی»، پروژه‌ای قدیمی اما همیشه در دسترس برای معاندین و دشمنان ایران اسلامی که در برهه‌های مختلف تاریخ پس از انقلاب اسلامی به ابزاری برای اجرای نقشه‌های شوم و تفرقه‌اندازانه براندازان انقلاب اسلامی ایران تبدیل شده است.

در هفته‌های گذشته و پس از ایجاد ناآرامی‌ها و اغتشاشات خیابانی در شهرهای مختلف کشور، بازار پروژه کشته‌سازی توسط معاندین رونق گرفت به طوری که رسانه‌هایشان به صورت روزانه با طرح اسامی مختلف در شهرهای مختلف ادعا کردند که این افراد در پی حمله ماموران امنیتی و انتظامی پس از وارد شدن ضربات به سر، شلیک مستقیم گلوله، کشتن در بازداشتگاه‌ها و … کشته شدند.

این رسانه‌ها حتی در برخی از خبرسازی‌های جعلی خود با بیان اسامی دیگری عنوان کردند که این افراد در بازداشت هستند و از سرنوشت آن‌ها خبری نیست.

نگین عبدالملکی، مائده جوانفر، نسرین قادری، مرضیه دشمن زیاری، ندا بیات، سارینا اسماعیل زاده، آیتک رضایی، اسرا پناهی، پردیس جاوید، هانا دوزدوزانی، سارینا ساعدی، ناهید مصطفی پور، نسیم صدقی، پارمیس همنوا، آرنیکا قائم مقامی، پریسا بهمنی و نیکا شاکرمی، احسان خواجوی از جمله اسامی لیست معاندین هستند که با عنوان پروژه کشته سازی برای نظام فاکتور کردند که در رابطه با هر یک از این نفرات توسط مسئولان و خانواده‌هایشان روشنگری شده است.

اما در جدیدترین پروژه کشته‌سازی رسانه‌های معاند، عوامل اغتشاشات که در دانشگاه فردوسی یک لیون آب آلبالو را در ورودی دانشگاه بر روی زمین ریختند و چند نفر نیز از زاویه های دگیر مشغول فیلمیرداری شدند تا ویدئوهای خود را با مضامین مختلف به شبکه های معاند برسانند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->